Egészen pontosan 45 - os és 46 - os között.
A dolognak azért van jelentősége, mert ma este kb. 5 évi szolgálat után oflline üzemmódba ment "A" cipőm. Van persze, amit felhúzzak a lábamra, de a dolog nem túl egyszerű. Ez egy kényelmes és spéci bőrcipő volt, amiben jó volt vezetni. Ha az ember bemegy a cipőboltba, akkor a rettenetes árcímkéken túlmenően a következő férfi félcipők közül választhat:
- ronda
- kényelmetlen
- kényelmetlen és ronda
Ez azonban még nem minden! A ma "divatos" cipőknek hatalmas talpuk van, vagyis a felsőrészhez képest kb. 1,5 centivel szélesebbek. Mármost, ha az embernek eleve nagy lába van, ezek a cipők akkorák, hogy az már brutális. Akkora nyomot hagyok bennük, mint egy yeti, vagy amerikai rokona, a Bigfoot. Aki ezt a divatot kitalálta, annak vagy kicsi lába volt, vagy sohasem bírta megszerezni a jogosítványt. Különben tudhatta volna, hogy ezekben a mega tappancsokban nem lehet autót vezetni. Ugyanis a legtöbb mai kocsiban annyira közel van a gáz és a fék pedál, hogy egy ilyen túlméretes cipővel nagyon nehéz használni őket. Ha jobbról van annyi hely a boxig, akkor a gázt még lehet nyomkodni némi tapogatózás után, viszont amikor az ember a fékre lép, akkor a legtöbbször a cipő bunkó talpa beleakad a gázba. Mármost, ha az ember ilyenkor a kuplungot is kinyomja, akkor felbőg a motor, és a környezet tudni fogja, hogy valami nagyon nagy láma kínlódik a kocsiban. Hirtelen fékezéseknél pedig több, mint idegesítő, balesetveszélyes. Kezdődik tehát a cipőboltok végigjárása. A bolti eladók teljesen tisztában vannak problémával, nem én vagyok az egyetlen, akinek ez a baja. De hát nem ők gyártják a cipőket. Gondolom, a kicsi kínaiakat nem nagyon érdekli a kérdés ...